A început Black Friday. Bine, unii au început de acum o lună, alții de mai bine de jumătate de an. Black Friday a devenit metoda universală prin care anumite branduri reușesc să își vândă produsele. Dar, dacă tot e timp de stat și făcut shopping online, trebuie să împărtășesc cu tine câteva ponturi care să te ajute să cumperi responsabil în această perioadă.
Verifică site-urile de pe care achiziționezi. Nu doar dintr-un scroll.
Au pagini de Social Media? Există o concordanță între ceea ce promovează în online și realitate? Ce recenzii au? De multe ori mi s-a întâmplat să intru pe site-uri ale căror poze erau… fabuloase! Modelele sclipitoare. Calitate. Un preț absurd de ieftin. Iar aici au apărut întrebările. Astfel de site-uri se folosesc de imagini ale unor influenceri din străinătate, mascând realitatea produselor pe care le oferă publicului.
Opinia clienților
O altă tendință în rândul așa-ziselor branduri de fashion este aceea de a închide recenziile din partea clienților. După principiul „Ai o părere aiurea despre produsele noastre? Too bad, nu ne pasă!”, se pare că multe branduri au reușit să-și prelungească durata de viață. Însă un brand autentic te va lăsa să îți expui public părerea. Va încerca să își îndrepte greșeala și îți va prețui opinia ca făcând parte din dezvoltarea sa.
Cele mai mari reduceri din an?
Ai auzit-o și tu în această perioadă. De muuulte ori. Însă dacă am analiza prețurile pre-Black Friday, am observa că reducerea despre care se vorbește este, de fapt, o mare țeapă. În general, dacă pare a fi prea frumos ca să fie adevărat, chiar așa este.
SMART la cumpărături!
Dă-i o șansă brandului care alege să fie onest cu tine în această perioadă. Documentează-te și pune întrebări înainte de a achiziționa un produs – este dreptul tău! Dacă nu știi ce să alegi sau nu ești sigură ce mărime ți s-ar potrivi, în spatele unui website se află o întreagă echipă de profesioniști care să te ajute în acest sens. Așadar, SMART la cumpărături și bucură-te responsabil de reduceri!